გაკვეთილის გეგმის ნიმუში (III-IV)
გაკვეთილის თემა
|
პროფესიები და მათი აღწერა
|
მოსწავლეთა დონე
|
დონე 3
English World (Mary Bowen and Liz Hocking)
|
კლასი
|
3-4
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
3
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე მოსწავლე არ არის.
|
მისაღწევი შედგები
|
მოსწავლეებს შეუძლიათ სხვადასხვა ტიპის პროფესიების დასახელება/აღწერა, მარტივ ინტერაქციაში შესვლა, წინადადებების აგება აწმყო მარტივი დროის გამოყენებით.
მოსწავლეებმა გაიუმჯობესეს საუბრის, მოსმენისა და მართლწერის უნარ-ჩვევები მოცემულ თემატიკასთან დაკავშირებით.
|
გაკვეთილის მიზნები
|
საუბრის უნარ-ჩვევები:
მოსწავლეებს შეეძლებათ მარტივი წინადადებების შედგენა აღნიშნულ თემატიკასთან დაკავშირებით (პროფესიების).
მოსმენის უნარ-ჩვევები:
მოსწავლეებს შეეძლებათ გაიგონ მოკლე ილუსტრირებული ტექსტი.
მართლწერის უნარ-ჩვევები:
მოსწავლეებს შეეძლებათ პროფესიების დასახალებების სწორად წერა.
|
შეფასება
|
მასწავლებელი იყენებს განმავითარებელ შეფასებას და უკუკავშირს. გაკვეთილის ბოლოს მასწავლებელი ყველა სტუდენტს უკეთებს კომენტარს და წახალისების მიზნით გამორჩეულებს აჯილდოებს მისაწებებელი სურათებით.
|
შესაძლო პრობლემები
|
მოსწავლეებს მოსმენის აქტივობისას შესაძლოა წარმოექმნათ გაგების პრობლემა, ამიტომ მასწავლებელი დროდადრო აპაუზებს ვიდეოს, უხსნის და კითხვას უსვამს თუ როგორ გაიგეს მოწოდებული ინფორმაცია, საჭიროების შემთხვევაში უთარგმნის სიტყვებს.
|
რესურსები
|
მოსწავლის წიგნი, კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი, ვიდეო მასალა, დაფა, ცარცი, თვალსაჩინოება.
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებს უკვე აქვთ გარკვეული წინარე ცოდნა არსებულ თემატიკაზე, აგრეთვე ნასწავლი აქვთ მარტივი გრამატიკული კონსტრუქციები(აწმყო მარტივი). ასე რომ მათ შეუძლიათ მარტივი წინადადებების სწორად შედგენა, სიტყვების დაკავშირება მათ განმარტებებთან.
|
აქტივობები
|
1 - გამოწვევის ფაზა
(7 წუთი)
· ორგანიზაციული ფაზა (საკლასო მენჯმენტი)
· გონებრივი იერიში (მასწავლებელი მოსწავლეებს უსვამს რამდენიმე მარტივ კითხვას არსებულ თემასთან დაკავშირებით, ცდილობს მათ დაინეტერსებას და საშუალებას აძლევს შეძლონ პერსონალური გამოცდილების გაზიარება).
2 – ცოდნის კონსტრუირების ფაზა
აქტივობა 1 (10 წუთი):
· მოკლე დისკუსია (მასწავლებელი ეხმარება მოსწავლეებს მოკლე დისკუსიის გამართვაში კითხვების საშუალებით)
(რა პროფესიები იცით? სად მუშაობენ ისინი? რას აკეთებენ? ატარებენ თუ არა ისინი უნიფორმას? რა გინდათ რომ გამოხვიდეთ?)
აქტივობა 2(10 წუთი)
· ვიდეოს ჩვენება და მასზე დაყრდნობით აქტივობის განხორციელება-პროფესიის შეერთება თავის განმარტებასთან; შემოწმება.
აქტივობა 3 (8 წუთი)
აქტივობა 4(5 წუთი)
· სასწავლო თამაში „გამოიცანი რომელი პროფესიაა“
3- რეფლექსიის ფაზა
5წუთი
მასწავლებელი სვამს გაკვეთილის შემაჯამებელ კითხვებს:
ü მოგეწონათ განხორციელებული აქტივობები?
ü ყველაზე მეტად რა მოგეწონათ?
ü რა იყო გასაგები და გაუგებარი?
მოკლე დისკუსიის შემდეგ მასწავლებელი აკეთებს კომენტარს და მოსწავლეებს გადასცემს „სტიკერებს“ წახალისების მიზნით.
|
თვითშეფასება
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий