თემატური გეგმის ნიმუში
თემატური გეგმა
სასწავლო წელი
| |
მასწავლებელი
|
ხათუნა კრაველიძე
|
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
|
ინგლისური ენა
|
კლასი/კლასები
|
III კლასი
|
წლიური საათების რაოდენობა
|
108 სთ
|
შემაჯამებლების რაოდენობა
|
---
|
English World 2
თემა
|
თემატიკა
|
თემატური ერთეულის მიზანი/შედეგი ესგ-ს მიხედვით
|
მეთოდები/სტრატეგიები
|
საათების რაოდენობა
|
სასწავლო რესურსები
|
შეფასების კრიტერიუმები
|
შენიშვნა
|
Welcome unit
|
Dan and Lily’s family and friends
What is this? It is a..
Greeting Family
How old is...?
Personal pronouns
Numbers (1-20)
How many...?
What colour...?
The ABC-revision
Where is/are..?
Have got/has got
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება მარტივი ინსტრუქციების გაგება; მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდალოგების სურათებთან დაკავშირება; სიტყვების, წინადადებების წერა.
შედეგი-ე.ს.გ-უცხ.დ.II.1
უცხ.დ.II.2
უცხ.დII.5
|
ხმამაღალი კითხვა, როლური თამაში,
კითხვებზე პასუხის გაცემა, მოსმენა და მღერა. სავარჯიშოების შესრულება
|
7 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, კომპიუტერი, CD დისკი, დაფა, ცარცი
|
განმავითარებელი (კომენტარები)
| |
Unit 1
|
At the castle
Present Continious tense
Aweek with Grandma and Grandpa
Days of the week
Listen and sing
Class composition
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.
შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
|
გონევრივი იერიში; ხმამაღალი კიტხვა; როლური ტამაში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; მოსმენა და კითხვა; მოსმენა და სურათების თანმიმდევრობით დანომვრა.
|
8 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
| ||
Unit 2
|
In Biffo’s Garden This/that;
These/those
Phonics-i
Class composition-in the playground
|
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების, წინადადებების გაშიფვრა; მცირე ზომის ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება; აქტიურად იქნება ჩაბმული სასწავლო პროცესში.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.6
უცხ.დ.II.13
|
გონებრივი იერიში; ხმამაღალი კითხვა; როლური თამაში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; მოსმენა და კითხვა; მოსმენა და თანმიმდევრობით დანომვრა; მოკლე თხზულების დაწერა.
|
8სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
| ||
Unit 3
|
Pirate Jack
Like/likes
Do/does
Mum’s birthday present
Phonics-o, u
Class composition- A story
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება ძირითადი ინფორმაციის ამოცნობა მარტივ ტექსტებში; ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები; უცხო ენის ინტონაციის აღქმა და მიბაძვა.
შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.8
უცხ.დ.II.9
უცხ.დ.II.11
|
სურათის აღწერა, ახალ სიტყვებზე ვარჯიში, როლური კითხვა; მოსმენა და კითხვა; სურათების აღწერა This/ that, these/ those; სავარჯიშოების შესრულება.
|
8სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
|
განმავითარებელი
(კომენტარები)
| |
Revision 1
|
Project 1
|
უცხ.დ.II.1-14
|
გონევრივი იერიში; სურათების აღწერა; სიტყვების გადამეორება; სურათის საკუთარი ხელით შექმნა
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი.
| ||
Unit 4
|
A fantastic shop
Do/does questions
Present Simple tense
Grammar in conversation
What clothes do you like?
Phonics-cl, fl, bl
Class composition-clothes
|
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
|
სურათის აღწერა; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; ხმამაღალი კითხვა; დიალოგის როლური კითხვა; კითხვა-პასუხი; მოსმენა და სწორი პასუხების მონიშვნა; მოკლე თხზულების დაწერა.
|
8 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი.
| ||
Unit 5
|
Pirate Jack is on TV
In the morning, afternoon, evening
Time
An astronaunt in space
Phonics-br, cr, gr, tr
Class composition-answer the questions da make up a story
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.
შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
|
სურათის აღწერა; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში წყვილებში.ხმამაღალი კითხვა როლური კითხვა; მოსმენა და კითხვა; სურათების აღწერა Present Simple tense-ის გამოყენებით ჯგუფურად.
|
8 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
|
განმავითარებელი
(კომენატრი)
| |
Unit 6
|
Who is the winner?
Possessive pronouns
Here’s the band
Phonics-st, sm, sw, sp, sn, sl
Class composition-The big brass band
|
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
|
გონებრივი იერიში; სურათის აღწერა ინდივიდაულურად და შემდეგ ჯგუფურად; ხმამაღალი კითხვა; როლური კითხვა; PPT პრეზენტაციით სხეულის ნაწილების სწავლება; სურათების აღწერა კუთვნილებითი ნაცვალსახელების გამოყენებით; ლექსში გამოტოვებული ადგილების შევსება მოცემული სიტყვებით.
|
8 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი.
| ||
Revision 2
|
Project 2
|
უცხ.დ.II.1-14
|
გონებრივი იერიში სურათის მიხედვით. ხმამაღალი კითხვა; თხზულების დაწერა-My day
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი.
| |||
Unit 7
|
A trip in a baloon
There is/there are
Always/sometimes/never
The months of the year
Phonics-nk,nd,nt
Class composition
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.
შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
|
სურათის აღწერა წყვილებში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; ხმამაღალი კითხვა; როლური თამაში; PPT პრეზენტაცია ხმელეთის ცხოველების შესასწავლად; სურათების აღწერა was/were გამოყენებით ჯგუფებში; სავარჯიშოს გამოტოვებული ადგილების შევსება მოთხრობის მიხედვით; მოსმენა და ხატვა; მოკლე თხზულების დაწერა შესწავლილი ლექსიკის გამოყენებით.
|
8სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
|
განმავითარებელი
(კომენტარი)
| |
Unit 8
|
Look at the animals
Parts of the body
Verb to be-was/were
Avery funny monster
Class composition-write the story
|
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
|
გონებრივი იერიში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; ხმამაღალი კითხვა როლების გადანაწილებით; მოსმენა და მღერა;
|
8სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
| ||
Unit 9
|
Look! The sea!
Sea creatures
Prepositions-next to, behind, between, in front of.
The aquarium
Phonics-ee
Class composition-Ben’s email
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება ილუსტრირებული მინიდიალოგებისა და ტექსტების შინაარსის გაგება; მარტივი წინადადებების შედგენა.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II.2
უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.4
|
გონებრივი იერიში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; როლური კითხვა; PPT პრეზენტაცია; მოსმენა და კითხვა; სურათების აღწერა წინდებულების გამოყენებით; სავარჯიშოს კითხვა და შესაფერისი სურათის გამოცნობა; წერილის დაწერა.
|
8სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, დაფა, ცარცი
|
განმავითარებელი
| |
Revision 3
|
Project 3-Months of the year
|
უცხ.დ.II.1-14
|
ხმამაღალი კითხვა; მოთხრობის დასრულება; თვეების მოკლე დახასიტება და პროექტზე მუშაობა წყვილებში.
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეუ ლი, კალამი, ფანქარი.
| ||
Unit 10
|
The island
Modal verb-can
Sea creatures
Phonics-oo
Class composition-The shark
|
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
|
ხმამაღალი კითხვა; როლური კითხვა; დიალოგის მოსმენა და კითხვა; სურათის აღწერა; სავარჯიშოების შესრულება can მოდალური ზმნის გამოყენებით; შეცდომების გასწორება; მოკლე თხზულების დაწერა.
|
8სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, დაფა, ფერადი ცარცები, კომპიუტერი, CD დისკი.
|
განმავითარებელი
| |
Unit 11
|
The boat
Regular verbs
Ordinal numerals
In the jungle
Phonics-ai(ei)
Class composition-Amy’s diary
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.
შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
|
როლური კითხვა; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში წყვილებში; მოსმენა და კიტხვა; წინადადებების შეხამება სურათებთან; წინადადებებშიშეცდომების გასწორება; რიგობითი რიცხვითი სახელების სწავლება; დღიურის შექმნა სურათების გამოყენებით.
|
9სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, ჰენდაუთები, პლაკატი
| ||
Unit 12
|
Welcome Home!
Prepositions:across, under, through, into, over
What food do you like?
A poem
Class composition-The menu
|
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება ილუსტრირებული მინიდიალოგებისა და ტექსტების შინაარსის გაგება; მარტივი წინადადებების შედგენა.
შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II.2
უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.4
უცხ.დ.II.6
უცხ.დ.II.8
|
მოსმენა; კითხვა; როლური კითხვა; მოსმენა; გამეორება; შესაბამისი სურათის პოვნა; წერილობითი ფორმით სურათის აღწერა.
|
9სთ
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, დაფა, ფერადი ცარცები, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
|
განმავითარებელი
(კომენტარი)
| |
Revision 4
|
Yesterday
Project 4-Write about yesterday
|
უცხ.დ.II.1-14
|
წყვილებში კითხვა; თარგმნა; თხრობა; სურათის აღწერა; დახატვა და პრეზენტაცია.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий