თემატური გეგმის ნიმუში




      თემატური გეგმის ნიმუში
 
     თემატური გეგმა

სასწავლო წელი
2015-2016 სასწ.წელი (და II სემესტრი)
მასწავლებელი
ხათუნა კრაველიძე
საგნობრივი ჯგუფი/საგანი
ინგლისური ენა
კლასი/კლასები
III კლასი
წლიური საათების რაოდენობა
108 სთ
შემაჯამებლების რაოდენობა
---


English World 2
თემა
თემატიკა
თემატური ერთეულის მიზანი/შედეგი ესგ-ს მიხედვით
მეთოდები/სტრატეგიები
საათების რაოდენობა
სასწავლო რესურსები
შეფასების კრიტერიუმები
შენიშვნა
Welcome unit
Dan and Lily’s family and friends
What is this? It is a..
Greeting Family
How old is...?
Personal pronouns
Numbers (1-20)
How many...?
What colour...?
The ABC-revision
Where is/are..?
Have got/has got
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება მარტივი ინსტრუქციების გაგება; მოსმენილი ილუსტრირებული მინიდალოგების სურათებთან დაკავშირება; სიტყვების, წინადადებების წერა.

შედეგი-ე.ს.გ-უცხ.დ.II.1
უცხ.დ.II.2
უცხ.დII.5
ხმამაღალი კითხვა, როლური თამაში,
კითხვებზე პასუხის გაცემა, მოსმენა და მღერა. სავარჯიშოების შესრულება
7 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, კომპიუტერი, CD დისკიდაფა, ცარცი
განმავითარებელი (კომენტარები)

Unit 1
At the castle
Present Continious tense
Aweek with Grandma and Grandpa
Days of the week
Listen and sing
Class composition
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.

შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
გონევრივი იერიში; ხმამაღალი კიტხვა; როლური ტამაში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; მოსმენა და კითხვა; მოსმენა და სურათების თანმიმდევრობით დანომვრა.
8 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი


Unit 2
In Biffo’s Garden This/that;
These/those
Phonics-i
Class composition-in the playground
მიზანი- მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების, წინადადებების გაშიფვრა; მცირე ზომის ტექსტებში ინფორმაციის მოძიება; აქტიურად იქნება ჩაბმული სასწავლო პროცესში.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.6
უცხ.დ.II.13
გონებრივი იერიში; ხმამაღალი კითხვა; როლური თამაში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; მოსმენა და კითხვა; მოსმენა და თანმიმდევრობით დანომვრა; მოკლე თხზულების დაწერა.
8სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი


Unit 3
Pirate Jack
Like/likes
Do/does
Mum’s birthday present
Phonics-o, u
Class composition- A story
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება ძირითადი ინფორმაციის ამოცნობა მარტივ ტექსტებში; ელემენტარული ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები; უცხო ენის ინტონაციის აღქმა და მიბაძვა.

შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.8
უცხ.დ.II.9
უცხ.დ.II.11
სურათის აღწერა, ახალ სიტყვებზე ვარჯიში, როლური კითხვამოსმენა და კითხვა; სურათების აღწერა This/ that, these/ those; სავარჯიშოების შესრულება.
8სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
განმავითარებელი
(კომენტარები)

Revision 1
Project 1
უცხ.დ.II.1-14
გონევრივი იერიში; სურათების აღწერა; სიტყვების გადამეორება; სურათის საკუთარი ხელით შექმნა
1 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი.


Unit 4
A fantastic shop
Do/does questions
Present Simple tense
Grammar in conversation
What clothes do you like?
Phonics-cl, fl, bl
Class composition-clothes
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
სურათის აღწერა; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; ხმამაღალი კითხვა; დიალოგის როლური კითხვა; კითხვა-პასუხი; მოსმენა და სწორი პასუხების მონიშვნა; მოკლე თხზულების დაწერა.
8 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი.


Unit 5
Pirate Jack is on TV
In the morning, afternoon, evening
Time
An astronaunt in space
Phonics-br, cr, gr, tr
Class composition-answer the questions da make up a story
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.

შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
სურათის აღწერა; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში წყვილებში.ხმამაღალი კითხვა როლური კითხვა; მოსმენა და კითხვა; სურათების აღწერა Present Simple tense-ის გამოყენებით ჯგუფურად.
8 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
განმავითარებელი
(კომენატრი)

Unit 6
Who is the winner?
Possessive pronouns
Here’s the band
Phonics-st, sm, sw, sp, sn, sl
Class composition-The big brass band
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
გონებრივი იერიში; სურათის აღწერა ინდივიდაულურად და შემდეგ ჯგუფურად; ხმამაღალი კითხვა; როლური კითხვა; PPT პრეზენტაციით სხეულის ნაწილების სწავლება სურათების აღწერა კუთვნილებითი ნაცვალსახელების გამოყენებით; ლექსში გამოტოვებული ადგილების შევსება მოცემული სიტყვებით.
8 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი.


Revision 2
Project 2
უცხ.დ.II.1-14
გონებრივი იერიში სურათის მიხედვით. ხმამაღალი კითხვა; თხზულების დაწერა-My day

სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი.


Unit 7
A trip in a baloon
There is/there are
Always/sometimes/never
The months of the year
Phonics-nk,nd,nt
Class composition
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.

შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
სურათის აღწერა წყვილებში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; ხმამაღალი კითხვა; როლური თამაში; PPT პრეზენტაცია ხმელეთის ცხოველების შესასწავლად; სურათების აღწერა was/were გამოყენებით ჯგუფებში; სავარჯიშოს გამოტოვებული ადგილების შევსება მოთხრობის მიხედვით; მოსმენა და ხატვა; მოკლე თხზულების დაწერა შესწავლილი ლექსიკის გამოყენებით.
8სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
განმავითარებელი
(კომენტარი)

Unit 8
Look at the animals
Parts of the body
Verb to be-was/were
Avery funny monster
Class composition-write the story
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
გონებრივი იერიში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; ხმამაღალი კითხვა როლების გადანაწილებით; მოსმენა და მღერა; 
8სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი


Unit 9
Look! The sea!
Sea creatures
Prepositions-next to, behind, between, in front of.
The aquarium
Phonics-ee
Class composition-Ben’s email
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება ილუსტრირებული მინიდიალოგებისა და ტექსტების შინაარსის გაგება; მარტივი წინადადებების შედგენა.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II.2
უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.4
გონებრივი იერიში; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში; როლური კითხვა; PPT პრეზენტაცია; მოსმენა და კითხვა; სურათების აღწერა წინდებულების გამოყენებით; სავარჯიშოს კითხვა და შესაფერისი სურათის გამოცნობა; წერილის დაწერა.
8სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, დაფა, ცარცი
განმავითარებელი

Revision 3
Project 3-Months of the year
უცხ.დ.II.1-14
ხმამაღალი კითხვა; მოთხრობის დასრულება; თვეების მოკლე დახასიტება და პროექტზე მუშაობა წყვილებში.
1 სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეუ ლი, კალამი, ფანქარი.


Unit 10
The island
Modal verb-can
Sea creatures
Phonics-oo
Class composition-The shark
მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებად გარდაქმნა; ინფორმაციის ამოცნობა; სასწავლო პროცესში თანამშრომლობით სწავლას.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II. 7
უცხ.დ.II.11
უცხ.დ.II.14
ხმამაღალი კითხვა; როლური კითხვა; დიალოგის მოსმენა და კითხვა; სურათის აღწერა; სავარჯიშოების შესრულება can მოდალური ზმნის გამოყენებით; შეცდომების გასწორება; მოკლე თხზულების დაწერა.
8სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, დაფა, ფერადი ცარცები, კომპიუტერი, CD დისკი.
განმავითარებელი

Unit 11
The boat
Regular verbs
Ordinal numerals
In the jungle
Phonics-ai(ei)
Class composition-Amy’s diary
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება სიტყვების მარტივ წინადადებებსი გაერთიანება,მოსმენილი ტექსტის გაგება და სურათთან დაკავშირება; უცხოური ბგერების ინტონაციის აღქმა.

შედეგი ე.ს.გ- უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.5
უცხ.დ.II.7
უცხ.დ.II.9
როლური კითხვა; ახალ სიტყვებზე ვარჯიში წყვილებში; მოსმენა და კიტხვა; წინადადებების შეხამება სურათებთან; წინადადებებშიშეცდომების გასწორება; რიგობითი რიცხვითი სახელების სწავლება; დღიურის შექმნა სურათების გამოყენებით.
9სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, კომპიუტერი, CD დისკი, ჰენდაუთები, პლაკატი


Unit 12
Welcome Home!
Prepositions:across, under, through, into, over
What food do you like?
A poem
Class composition-The menu
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლება ილუსტრირებული მინიდიალოგებისა და ტექსტების შინაარსის გაგება; მარტივი წინადადებების შედგენა.

შედეგი ე.ს.გ.-უცხ.დ.II.2
უცხ.დ.II.3
უცხ.დ.II.4
უცხ.დ.II.6
უცხ.დ.II.8
მოსმენა; კითხვა; როლური კითხვა; მოსმენა; გამეორება; შესაბამისი სურათის პოვნა; წერილობითი ფორმით სურათის აღწერა.
9სთ
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, კალამი, ფანქარი, დაფა, ფერადი ცარცები, კომპიუტერი, CD დისკი, პლაკატი
განმავითარებელი
(კომენტარი)

Revision 4
Yesterday
Project 4-Write about yesterday
უცხ.დ.II.1-14
წყვილებში კითხვა; თარგმნა; თხრობა; სურათის აღწერა; დახატვა და პრეზენტაცია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий